Vlaketunnel afgesloten vanwege spoedreparatie

Toegevoegd: 16-05-2024, 20.16 uur
In de tunnel was een landbouwvoertuig van een aanhanger afgevallen.
© Foto: Ingezonden
Door: Eugène Harthoorn

SCHORE – De Vlaketunnel bij Schore is vanavond voor onbepaalde tijd afgesloten vanwege een spoedreparatie na een ongeval eerder deze dag.

Aan het einde van de middag verloor een voertuig de lading van zijn aanhanger. Hierdoor belandde, volgens Rijkswaterstaat, een landbouwvoertuig in de tunnel. Het ongeval zorgde voor krasschade en schade aan de wand van de tunnel.

Vanwege deze schade is de tunnel gesloten vanaf 20.00 uur. Hoelang de reparaties gaan duren is niet bekend.

Corrie (17-5-2024 om 16:25)
Wij reden van de week achter trekker met aanhanger, aanhanger zonder lichten en een licht op de trekker ga zo door maar war blijft controle
Peter (17-5-2024 om 14:02)
@Vlissinger, ik ben nog nooit iets verloren. Zelfs geen Tractor van mijn aanhanger. Je zekert je lading niet 1x maar 4x. En als die dan los komt heb je wat uit te leggen. Hoe serieus is dat? Dan kijk ik er na iedere verlichte pauze (na 4 uur) ook nog even naar en ja soms moet je de boel weer even wat vaster zetten. Maar los? No way. Vergeten iets vast ze zetten kan altijd, dat is iets anders. Maar dit is wel slordig. Heb toch echt een vermoeden dat het ding los stond.
@ vlissinger (17-5-2024 om 12:45)
....zelfs een gezekerde lading kan loskomen omdat...1001 redenen. Maar blijkbaar heeft u het onderzoek plaatselijk uitgevoerd en weet de oorzaak?
Vlissinger (17-5-2024 om 08:45)
Dit is wel een hele domme actie. Het niet goed zekeren van de lading. Ff snel snel. Leuke mensen, waardoor er weer vele gedupeerden die misschien ook haast hadden, in een lange file konden gaan staan.
Ongemak (17-5-2024 om 07:11)
Snap ik niet, een keukenboer zegt toch ook bij de opdracht hoe lang het duurt? Of is het bij dit soort opdrachten , de Sky is the limit?
Een Zeeuw (16-5-2024 om 20:46)
Dat word dan waarschijnlijk overnachten in de auto voordeel is wel dat morgenvroeg de eerste zijn op hun werk of waar ze vandaan kwamen