Treinverkeer stil na aanrijding

Toegevoegd: 19-10-2016, 08.45 uur - Update: 19-10-2016, 11.47 uur
Door: Manfred Berrevoets

’S-HEER ARENDSKERKE - Op het spoor bij ’s-Heer Arendskerke is vanmorgen iemand aangereden door een trein. Het treinverkeer is daardoor gestremd geweest. Het slachtoffer is overleden.

De aanrijding vond rond 08.30 uur plaats tussen de stations Goes en Middelburg. De brandweer en de ambulancedienst rukten uit om hulp te verlenen. Er werd ook een traumahelikopter opgeroepen maar toen bleek dat de persoon al was overleden is de komst hiervan geannuleerd.

Het treinverkeer raakte tussen de genoemde stations gestremd. Hierdoor liep de extra reistijd op tot meer dan een uur. Mensen die in de trein zaten waarmee de aanrijding plaatsvond zijn met bussen naar het station gebracht. Rond 11.40 uur kon het treinverkeer worden hervat.

De politie is een onderzoek gestart naar de toedracht van de aanrijding.

Vragen over zelfdoding? Bel 0900-0113 of 0900-0767 of kijk voor informatie en een live chatmogelijkheid op www.113online.nl of www.sensoor.nl.

Pouw (24-10-2016 om 15:31)
Lees nu pas alle reacties en uiteraard ook die van Sjanie. Gaat het ondertussen een beetje met je Sjanie? Ben je er al een beetje bovenop dat je die dag wel twee uur vertraging had? Het is me wat hoor, twee uur vertraging door het "gepruts" van NS. Sjanie, je moet je kapot schamen om dit op deze manier te verwoorden. Waarschijnlijk ben je al weer gewoon bezig met de dingen van alledag. Toch hoop ik dat je de reacties blijft lezen zodat je een volgende keer met iets meer respect reageert. Ik vond deze reactie namelijk GEPRUTS !!! Ik heb, helaas, meerdere keren te maken gehad met de vraag om hulpverleners. In alle gevallen CHAPEAU voor de hulpverleners!!! Veel sterkte voor alle betrokkenen en nabestaanden.
olga pfann (24-10-2016 om 07:58)
Allereerst heel veel sterkte voor alle betrokkenen die dit mee moeten maken.Maar houd eens op met alle vooroordelen.Iemand die dit doet is heel erg (ziek) en ongelukkig en kan niet meer na denken wat je andere aan doet.Wens de nabestaanden heel veel kracht toe.
Hans (23-10-2016 om 15:21)
Dag Sjanie, Hoe diep kan een mens zakken? Als je nou geen enkele empathie hebt met de betrokkenen, zoals familie, machinist, kennissen en hulpverleners, dan moet je leven toch echt wel een heel zwart randje hebben hoor, als je de 2 uur vertraging boven de ellende van de betrokkenen stelt. Misschien kom je door deze donkere kijk op het leven ook nog tot de conclusie, er een eind aan te willen maken, maar doe dit dan niet voor een trein he, want dan staan er weer zoveel mensen 2 uur te wachten.
Senior (23-10-2016 om 11:51)
@Anoniem,ik dat iedereen toch wel begrijpt hoe dit is gekomen.
Claudia (23-10-2016 om 11:30)
@Anoniem, we zullen het nooit weten, en dat is ook helemaal niet belangrijk. Wel zijn er verschillende argumenten: Zo beweert de één dat ie voor de trein is gesprongen, de ander zegt het was een ongeluk omdat hij snel door moest en dus door de neerslaande slagbomen ging, en de ander zegt dat hij boven op de viaduct stond en is gaan springen. Verschrikkelijk! Het is heel erg voor de nabestaanden..
Anoniem (22-10-2016 om 17:10)
Veel sterkte voor de familie en machinist! Is er informatie over hoe het is gekomen? Nu worden er verhalen bedacht die misschien niet waar zijn..