Reageer op dit bericht
Reacties
Nieuwe reactie plaatsen:
Alle ingestuurde reacties worden voor publicatie door de redactie beoordeeld. De redactie behoudt zich het recht voor om de reactie zonder opgaaf van redenen te weigeren of in te korten. Bij het insturen van een reactie geeft u ons toestemming de ingevoerde persoonsgegevens te verwerken. Lees hier alle regels over het plaatsen van reacties. U mag 750 tekens gebruiken voor uw reactie.
Zelf reageren? Lees hier de spelregels.
Jankees (14-8-2009 om 14:44)
Indien jullie de boeken nalezen, kun je lezen dat indien een schip geen motor meer heeft het een berging betreft, dat weet de schipper ook, het schip word verbeurd en is voor de verzekering en een deel is voor de berger. Ik vertel geen onzin lees de regels maar.
Berger 2 (14-8-2009 om 00:24)
Zij schatten de gevaren in voor opvarenden en overige scheepvaart en neem van mij aan, ze zijn daarin kundig genoeg. Ze doen het niet voor niets en voor wat betreft het kosten-baten plaatje, Deurwaarder, Jankees en v.d.Marel, verdiep je eens in de materie alvorens zulke domme reacties te geven.
Berger 1 (14-8-2009 om 00:17)
Mag ik even? Ik kom uit de bergingswereld en laat het voor een ieder duidelijk zijn dat bergers en redders elkaar vaak nodig hebben en vaak ook samenwerken. Er bestaat absoluut geen rancune t.o.v. de KNMR als ze al eens een jacht of visserman binnen brengen. Zij kunnen er vaak sneller zijn.
Donald (13-8-2009 om 22:14)
Wat een reacties zeg...mensen die hun brood op het water verdienen helpen mag ook al niet meer. KNRM doe je best en luister aub niet naar zulke onzin
J vd marel (13-8-2009 om 20:51)
Leuk werk met een reddingboot een kotter binnenbrengen maar het moet niet gekker worden na 35jaar deze club gesteunt te hebben doe ik dat dus niet meer ben het met de andere reacties voledig eens
Visser (13-8-2009 om 19:14)
Anders hadden de reddingsboten allang sleephulp verboden, Dus Jan Kees als je er niks van weet zet dan aub geen reactie.