Reageer op dit bericht
Reacties
Nieuwe reactie plaatsen:
Alle ingestuurde reacties worden voor publicatie door de redactie beoordeeld. De redactie behoudt zich het recht voor om de reactie zonder opgaaf van redenen te weigeren of in te korten. Bij het insturen van een reactie geeft u ons toestemming de ingevoerde persoonsgegevens te verwerken. Lees hier alle regels over het plaatsen van reacties. U mag 750 tekens gebruiken voor uw reactie.
Zelf reageren? Lees hier de spelregels.
Lies (20-2-2010 om 13:37)
Manuela, ben je niet erg voorbarig met je conclusie?
Loeki (20-2-2010 om 13:25)
@Ronald: Onderdoorloopbeveiliging lijkt mij in combinatie met geheel afgesloten bomen niet het meest veilige. als er dan een trein aan komt, en de bomen gaan naar beneden, zit je vast op het spoor.
K (20-2-2010 om 12:39)
Ja ronald vind ik ook er moet meer veiligheid komen bij de stations en overgangen
Pippa (20-2-2010 om 12:37)
Aan ronald inderdaad zou er naar de beveiliging gekeken moeten worden,hoe vaak zie je vooral jonge mensen tussen de spoorbomen zigzaggen!Levensgevaarlijk! heel veel sterkte voor de machinist ,het lijkt mij afschuwelijk zoiets mee te moeten maken dikke knuffel.
Mike b (20-2-2010 om 12:04)
Aan alle toekomstige zelfmoordenaars zou ik willen zeggen, denk niet alleen aan je zelf, maar ook aan het leed waar je een ander mee opzadeld. Deze mensen moeten de rest van hun leven met een verschrikkelijkke herrinering leven.
Hemeltje (20-2-2010 om 11:56)
Wat erg zeg. Januari 3 voor de trein en februari alweer 2. Als machinist durf je toch niet meer op de trein in Zeeland te rijden? Maar voor de familie en vrienden ook heel erg. Ik wens jullie veel sterkte toe.