Wielrenner gewond bij ongeluk Zaamslag

Toegevoegd: 04-04-2019, 18.11 uur
De gewonde fietser is per ambulance afgevoerd. De gewonde fietser is per ambulance afgevoerd. De gewonde fietser is per ambulance afgevoerd.
De gewonde fietser is per ambulance afgevoerd.
© Foto: Roland de Jong / Provicom

ZAAMSLAG - Bij een fietsongeval in Zaamslag is donderdag aan het begin van de avond iemand gewond geraakt.

Een wielrenner kwam rond 17.30 uur door onbekende oorzaak ten val bij de kruising van de Kampersedijk en de Eendragtweg. Het slachtoffer is door de ambulancedienst overgebracht naar het ziekenhuis in Terneuzen.

De fiets van de gewonde is door de politie meegenomen.

totaal verbieden (5-4-2019 om 14:51)
Wat maakt het uit of ze alleen of in een groep fietsen ? beide veroorzaken overlast, gevaar, ongemak en kosten voor diegenen die zich wel normaal kunnen gedragen en wel normale vervoer verkiezen boven de veiligheid af te wimpelen voor z.g.n. tijdswinst op zichzelf, want het is blijkbaar een racebaan, die openbare weg. Als ze aan hun conditie willen werken pakken ze maar een zwaar stroef lopend oud barrel, dat train je veel harder, maar nee, alles moet maar wijken omdat ze "hun" rondje elke keer maar sneller en sneller moeten racen en blijkbaar sociaal niet ontwikkeld genoeg zijn om te snappen dat andere mensen daar last van hebben. Punt is, dat maakt ze ook helemaal niet uit, asovolk dus ! net als aso motorclubs verbieden dus !
Henk Hopjes (5-4-2019 om 09:33)
@totaal verbieden hoe weet je dat dit was door 'aso-gedrag'? De fietser in kwestie kwam eenzijdig ter val. Ongenuanceerde berichten op het internet zouden ze 'totaal verbieden' moeten.
Rick (5-4-2019 om 09:17)
Totaal verbieden: Wie zegt dat ze in groep reden; misschien deed ie alleen een rondje... Geen voorbarige conclusies trekken en direct gaan schelden! Kun je zelf trouwens overeind blijven op een fiets??
totaal verbieden (4-4-2019 om 18:49)
de lente is nog niet eens goed en wel begonnen en ik ben nu al misselijk van al die ongelukken van die verkeersaso's. overheid doe er wat aan want dit gaat fout.