Hondje overleden na botsing, eigenaresse gewond

Toegevoegd: 27-08-2023, 13.00 uur - Update: 27-08-2023, 17.13 uur
Hondje overleden na botsing, eigenaresse gewond
© Foto: HVZeeland.nl (archief)

SINT JANSTEEN - Een hondje is zaterdagmiddag in Sint Jansteen overleden nadat het in botsing was gekomen met een auto. De eigenaresse kwam ten val en is naar het ziekenhuis gebracht.

Het ongeluk gebeurde rond 14.15 uur toen de 79-jarige vrouw uit de gemeente Hulst de Eikenlaan overstak ter hoogte van de Prins Hendrikstraat. Volgens een politiewoordvoerster liep het hondje enkele meters voor de vrouw uit. "Het hondje werd aangereden door de auto en is helaas overleden. De voetgangster is gevallen en naar het ziekenhuis overgebracht", zo laat de politie desgevraagd weten.

Het is volgens de politie onduidelijk of de vrouw al dan niet geraakt is door de auto. Het voertuig werd bestuurd door een eveneens 79-jarige vrouw uit de gemeente Hulst.

Ik (28-8-2023 om 08:53)
Ik wens U veel sterkte toe,en beterschap. Zo erg als dit voor je ogen gebeurt!
een Moeder (27-8-2023 om 20:37)
Veel beterschap voor die Mevr .maar veel sterkte met het verlies van haar lieve hondje en grote vriend dr hondje
wim (27-8-2023 om 19:52)
vreselijk arm hondje ,hoop dat met het vrouwtje alles goed komt