Onwel geworden man rijdt van A58 en overlijdt

Toegevoegd: 29-05-2024, 08.51 uur - Update: 29-05-2024, 09.19 uur
Door: Eugène Harthoorn

KAPELLE - Op de linkerbaan van de A58 bij Kapelle is woensdagmorgen een man overleden nadat hij achter het stuur onwel werd en van de weg raakte. Dat heeft de politie bevestigd.

Het eenzijdige ongeval gebeurde vanmorgen omstreeks 07.35 uur met een bedrijfsvoertuig. Door vermoedelijk een medische oorzaak reed de bestuurder volgens de politie van de weg. Vervolgens raakte hij een boom. Daarna kwam hij tegen een verkeersbord tot stilstand. De hulpdiensten werden met spoed opgeroepen.

Ter plaatse bleek er sprake te zijn van een reanimatiesituatie. De hulpverleners hebben de man geprobeerd te reanimeren, maar de hulp mocht niet meer baten. Het slachtoffer is ter plaatse overleden. De opgeroepen traumahelikopter werd daarom ook niet meer ingezet. De familie van de man is door de politie op de hoogte gebracht.

Zie ook:

job (29-5-2024 om 10:26)
Is de gezondheidszorg in Nederland zo slecht geworden of spelen er andere zaken....... Wat een eenzijdige ongelukken na onwelwording. Hoe kan het dat zo weinig mensen weten dat ze wat mankeren..... en de weg op gaan. Helaas verstrekt niemand ons antwoorden.