Bezorger nagekeken na ongeval Middelburg

Toegevoegd: 22-07-2024, 16.48 uur
Vervoer naar het ziekenhuis bleek niet nodig te zijn.
© Foto: Roland de Jong

MIDDELBURG - De ambulancedienst heeft maandagmiddag een pakketbezorger gecontroleerd na een ongeval op bedrijventerrein Arnestein in Middelburg.

De bezorger was rond 16.00 uur betrokken bij een ongeluk op de Ampèreweg, een doodlopende weg op het bedrijventerrein. De ambulancedienst werd gewaarschuwd. De bestuurder werd nagekeken maar vervoer naar het ziekenhuis bleek niet nodig te zijn.

De verkeerspolitie heeft bij de automobilist een blaas- en speekseltest afgenomen maar de bestuurder bleek niet onder invloed te hebben gereden.

Locatie op de kaart

Thera (23-7-2024 om 15:06)
Jaap, ik ben het volledig met je eens!
Jordi Verschuuren (23-7-2024 om 13:23)
Elkaar niet aanspreken op asociaal gedrag, dat is nou precies in het voordeel van de asociaal. Foto van het kenteken nemen en even chatten met de klantenservice. Deze werklui kunnen gewoon een RVV-ontheffing aanvragen waarmee ze wel mogen stilstaan waar dat anders niet mag. Heel goed mogelijk dat je ze in voetgangersgebied ziet stilstaan.
Klaas vaak (23-7-2024 om 13:21)
@Dagvlinder, mag ik bij jou in de staat even komen laagvliegen dicht bij je kinderen?? En het is niet jouw zaak wat ik wel of niet doe. Misschien komt de Dagvlinder wel geplet op de bumper ten einde.
Jaap (23-7-2024 om 11:12)
@Dagvlinder: aso’s moeten juist veel meer aangesproken worden op hun gedrag dat de sfeer in de samenleving verziekt. Aan je reactie te zien ben jij ook zo’n figuur van het niveau aso, wat mij betreft nog wat harder aanpakken dan aanspreken.
Dagvlinder (23-7-2024 om 07:21)
Klaas vaak het is niet jou taak om iemand aan te spreken op iemand zijn gedrag. Bemoei je gewoon met je eigen zaken joh
Dwaas (23-7-2024 om 06:38)
Zijn niet echt allemaal de best bekwame chauffeurs, voor je neus rijden ze op de stoep. Rommelen maar wat met de pakketten. Ik ben altijd blij dat mij bestelling gebracht wordt door post nl. Ik kan best wachten op een dag later op mijn bestelling als ik maar weet wanneer.