Fietser ongeluk Serooskerke (W) overleden

Toegevoegd: 27-07-2024, 09.59 uur
Het slachtoffer overleed later in het ziekenhuis.
© Foto: Eugène Harthoorn

SEROOSKERKE (W) - De fietser die woensdag ernstig gewond raakte bij een verkeersongeluk in Serooskerke op Walcheren, is overleden. Dat heeft de politie bevestigd.

Het slachtoffer, een 83-jarige man uit de gemeente Veere, kwam rond 12.55 uur in botsing met een Duits personenbusje. Dat gebeurde rond 12.55 uur bij de kruising van de Kleine Putweg, de Noordweg (N287) en de Oostkapelseweg (N287).

De gewonde fietser werd na onderzoek ter plekke per traumahelikopter overgebracht naar het Erasmusziekenhuis in Rotterdam. Helaas is het slachtoffer later alsnog overleden.

Moeder (27-7-2024 om 21:04)
Heel veel sterkte voor de nabestaanden én hulpverleners. En idd de mensen in het busje. Erg triest.
Emergo (27-7-2024 om 16:53)
Op zich overzichtelijk maar er wordt redelijk vlot gereden en het is er vaak druk.
Richard (27-7-2024 om 13:30)
triest... familie van de man gecondoleerd en ook sterkte voor de mensen uit het busje want dit wil je toch ook niet meemaken tijdens vakantie oid... weet niet hoe het gebeurd is maar het is toch overzichtelijk genoeg daar....