Geen files

Politie: Branden 's-Heer Arendskerke aangestoken

Toegevoegd: 14-08-2024, 14.19 uur
Bij de brand vannacht kwam veel rook vrij.
© Foto: Roland de Jong

'S-HEER ARENDSKERKE - De politie gaat ervanuit dat de branden die vanochtend en een week geleden woedden bij Bouwpartner De Jonge in 's-Heer Arendskerke allebei zijn aangestoken.

Vanochtend vroeg werd rond 05.15 uur opgemerkt dat brand woedde in een stapel hout onder een overkapping tegen de gevel van het bedrijfspand aan de Nijverheidsstraat. Precies een week geleden woedde ook brand bij de bouwmarkt. Toen werd het vuur rond 05.20 uur ontdekt. In beide gevallen heeft de brandweer de brand geblust.

De politie laat weten in beide gevallen uit te gaan van brandstichting. Mensen in de buurt worden opgeroepen op om zich te melden als ze beelden hebben van bijvoorbeeld een deurbelcamera waarop iets opmerkelijks te zien is rond de tijd van de branden. Ook mensen die iets verdachts gezien hebben of meer weten wordt gevraagd om dit te melden.

Locatie op de kaart

Jan Verdam (14-8-2024 om 15:02)
Poos terug bij Gorter ook reeds een brand. Ik vermoed dat er ook hier een connectie is..