Plaatser kattenval Koewacht gezocht

Toegevoegd: 22-08-2024, 09.56 uur
De val is niet van stichting Scheldekat.
© Foto: Politie Zeeuws-Vlaanderen
Door: Eugène Harthoorn

KOEWACHT – De politie is op zoek naar een persoon die een kattenval heeft geplaatst in Koewacht. Getuigen kunnen contact opnemen met de politie via het algemene politienummer.

Gisteren werd er aan de Boskreeklaan in Koewacht een zwarte kattenval aangetroffen. De vangkooi was voorzien van een vissenkop en wat voer. De politie laat weten dat de dader heeft geprobeerd te doen alsof de val afkomstig was van Stichting Scheldekat. Dit is echter niet het geval.

De politie is op zoek naar getuigen of mensen die meer weten over wie de val heeft geplaatst. Contact kan worden gelegd via het politienummer 0900-8844.

Locatie op de kaart