Geen files

Slachtoffer ernstige brandwonden Middelburg overleden

Toegevoegd: 29-08-2024, 09.49 uur
Het slachtoffer is aan zijn verwondingen overleden.
© Foto: Eugène Harthoorn
Door: Dennie Minderhoud

MIDDELBURG - Het slachtoffer dat dinsdagmiddag ernstige brandwonden opliep in Middelburg, is aan zijn verwondingen bezweken. Dat heeft de politie zojuist bevestigd.

Dinsdagmiddag rond 16.15 uur rukten diverse hulpdiensten uit voor het incident aan de Ter Vestelaan. Een man bleek ernstige brandwonden te hebben opgelopen. Hij is per traumahelikopter naar het Maasstad ziekenhuis in Rotterdam gevlogen.

De inspanningen mochten helaas niet meer baten aangezien de man in de nacht van dinsdag op woensdag aan zijn verwondingen is overleden. Over de toedracht van de brand is nog niets bekendgemaakt.

VdVonck (4-9-2024 om 19:09)
@Julias, bovenin een deuropening. Op de beelden (fb) was het nog beter te zien.
Julias (30-8-2024 om 14:02)
@VdVonck waar zie jij iemand van boven filmen?
Moeder (29-8-2024 om 17:15)
Wat triest. Heel veel sterkte gewenst voor de nabestaanden en de hulpverleners.
VdVonck (29-8-2024 om 13:54)
Sterkte aan de nabestaanden en de betrokken hulpverleners. Vreselijke manier om zo te eindigen. Degene die vanaf boven staat te filmen zouden ze meteen moeten opsluiten. Walgelijk gedrag