KNRM Veere zoekt rechtmatige eigenaar surfzeil

Toegevoegd: 31-08-2024, 20.19 uur
De vrijwilligers zijn op zoek naar de rechtmatige eigenaar van het zeil.
© Foto: KNRM Veere
Door: Eugène Harthoorn

VEERE – De vrijwilligers van de KNRM van Veere zijn vandaag ingezet voor een surfzeil dat bij de duikplaats bij Veere zou liggen. Zij zoeken nu de eigenaar van het zeil.

De bemanning zag na een oproep het surfzeil aan lagerwal liggen bij een duikplaats aan de Polredijk. Voor de zekerheid werd er gekeken of er geen surfer meer aanwezig was. Dit bleek niet het geval te zijn. Het zeil is volgens KNRM Veere vermoedelijk overgewaaid vanaf Kamperland.

Daarom is de organisatie op zoek naar de eigenaar van een geel oranje zeil met de tekst wave 3.0. samen met een drive light carbon 360 1.4 mast, een pat love mastvoet en een ergal revolution wit met rode giek. De rechtmatige eigenaar kan contact opnemen met de redderspost.