Mogelijke betrokkene(n) schietpartij Vlissingen aangehouden in Rotterdam

Toegevoegd: 31-08-2024, 20.27 uur
Er werden meerdere kogels afgevuurd.
© Foto: Eugène Harthoorn
Door: Eugène Harthoorn

VLISSINGEN – De politie heeft in Rotterdam een persoon aangehouden die mogelijk betrokken is geweest bij de schietpartij aan de Van Dishoeckstraat in Vlissingen. Bij het incident raakte een persoon gewond.

De politie was op zoek naar een zilvergrijze Seat Leon. Bij de zoektocht hielp onder andere politiehelikopter. Aan het einde van de middag werd er, volgens lokale media, in Rotterdam een vergelijkbare auto klemgereden. De inzittenden, drie personen, zijn met getrokken wapen uit het voertuig gehaald.

De politiewoordvoerder van regio Zeeland-West-Brabant laat desgevraagd weten dat nog niet met volle zekerheid gezegd kan worden of deze personen ook betrokken zijn geweest. Wel lijkt het er sterk op. De politie onderzoekt de zaak.

Thijs (1-9-2024 om 01:39)
@Jac "Die matrixborden met daarop "politie controle" die een paar maanden geleden bij de in/uitwegen van Vlissingen stonden hebben dus niet het beoogde effect gehad." Goh! Wie had dat nou gedacht :D Ik zie het ook al helemaal voor mij hoe die wensdenkers gedacht hebben dat dit zou gaan, terwijl ze tijdens een schorsing gezellig de buikjes rond eten op kosten van de belastingbetaler. Het is allemaal slappe hap, behalve de lunch natuurlijk, die is van excellente kwaliteit, maar doelgericht en effectief criminaliteit verhelpen is niet aan de huidige politiek besteed. Die kijken alleen maar naar de gevoelens en 'gemiste kansen' voor de daders. En ja, ze hebben iemand opgepakt, waarvoor hulde, maar zo'n iemand staat in no time weer op straat.
Jac (31-8-2024 om 20:42)
En weer een schietpartij, pffff... Die matrixborden met daarop "politie controle" die een paar maanden geleden bij de in/uitwegen van Vlissingen stonden hebben dus niet het beoogde effect gehad. Moet de communicatieafdeling van Vlissingen weer wat anders gaan verzinnen. Denk niet dat de (lokale)overheden ooit nog wakker gaan worden, verloedering alom. En de gewone hardwerkende burger maar belasting betalen, waarvoor vraagt je zo langzamerhand af.....