Geen files

Twee jongeren naar bureau Halt na brandstichting

Toegevoegd: 12-09-2024, 22.17 uur
Twee jongeren naar bureau Halt na brandstichting
© Foto: HVZeeland.nl (archief)
Door: Dennie Minderhoud

TERNEUZEN - Twee jongeren zijn woensdagavond in de Terneuzense wijk Othene betrapt op het stichten van brand in een speeltuintje.

De twee jongeren hebben een verwijzing gekregen voor bureau Halt wegens baldadigheid en vandalisme. De twee hadden papier in brand gestoken in een houten speeltoestel. De politie laat via social media weten blij te zijn dat de schade meevalt: "Voor je het weet fikt heel zo'n huisje af en hebben de kinderen niets meer."

De politie had eerder deze week al aangekondigd vaker in de wijk Othene aanwezig te zullen zijn als gevolg van aanhoudende ongeregeldheden. In de wijk zijn de laatste tijd verschillende vernielingen geweest.

Locatie op de kaart