Geen files

Vermiste man Colijnsplaat overleden aangetroffen

Toegevoegd: 15-09-2024, 13.15 uur
Vermiste man Colijnsplaat overleden aangetroffen
© Foto: HVZeeland.nl (archief)
Door: Eugène Harthoorn

COLIJNSPLAAT – De man die dit weekend vermist was vanuit Colijnsplaat is aangetroffen. De man is niet meer in leven.

De politie riep gisteren via de app Burgernet op om uit te kijken naar de 54-jarige man. De man was onder zorgelijke omstandigheden te voet vertrokken. Aan het einde van de middag werd de burgernetactie gestopt. Meneer was toen nog niet terecht.

De politie laat weten dat de man is aangetroffen. Hij was helaas niet meer in leven. De politie gaat niet uit van een misdrijf.

Locatie op de kaart