Ongeluk N59 Nieuwerkerk eist tweede leven

Toegevoegd: 13-10-2024, 10.49 uur - Update: 13-10-2024, 10.57 uur
Eén persoon overleed ter plekke, de ander later in het ziekenhuis.
© Foto: Eugène Harthoorn

NIEUWERKERK - Het ongeluk vannacht op de Rijksweg (N59) bij Nieuwerkerk heeft een tweede leven geëist. Het zwaargewonde slachtoffer is alsnog overleden, zo meldt de politie zojuist.

Tussen de Capelleweg en de Vissersweg kwamen rond 02.50 uur twee personenauto's frontaal met elkaar in botsing. Eén van de voertuigen belandde op zijn kop in een droge sloot, de andere auto kwam op de weg tot stilstand. De 25-jarige bestuurster van het laatstgenoemde voertuig, afkomstig uit Middelharnis, overleed ter plekke.

De 22-jarige man uit Nieuwerkerk die in de auto zat die in de sloot belandde, bleek bekneld te zitten. Hij moest door de brandweer worden bevrijd. De man werd nog met spoed naar een ziekenhuis gebracht maar de politie meldt dat hij daar later aan zijn verwondingen is overleden.

De afdeling Verkeer van de Forensische Opsporing heeft ter plaatse sporenonderzoek gedaan. De politie laat vanochtend weten dat de toedracht van de aanrijding nog niet is vastgesteld en dat het onderzoek nog loopt.

Dit nieuwsitem deelden wij ook via ons nieuwe WhatsApp-kanaal. Gratis abonneren doe je hier. Zo krijg je direct een notificatie bij onze belangrijkste en opvallendste nieuwsonderwerpen.

Connie (13-10-2024 om 14:45)
Vreselijk, je zal het nieuws maar thuiskrijgen, veel sterkte aan iedereen die hierbij betrokken is.
De hoge hoed (13-10-2024 om 13:38)
Twee jonge levens uit het leven gerukt. Wat kan het leven soms wreed zijn. Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst voor de nabestaanden en de hulpverleners met het verwerken van deze tragische gebeurtenis. Rust zacht.
Ad Jonkers (13-10-2024 om 11:21)
Triest nieuws. Sterkte aan nabestaanden. Hulpverleners zullen ook tijd nodig hebben om dit tragische ongeval een plaats te geven.