Reageer op dit bericht
Reacties
Nieuwe reactie plaatsen:
Alle ingestuurde reacties worden voor publicatie door de redactie beoordeeld. De redactie behoudt zich het recht voor om de reactie zonder opgaaf van redenen te weigeren of in te korten. Bij het insturen van een reactie geeft u ons toestemming de ingevoerde persoonsgegevens te verwerken. Lees hier alle regels over het plaatsen van reacties. U mag 750 tekens gebruiken voor uw reactie.
Zelf reageren? Lees hier de spelregels.
M geleynse (30-1-2009 om 21:21)
Ik heb herhaalde keren gezien dat die kraan heen en weer reed op die ponton,ik verbaasde mij erover dat er geen kettingen voor en achter zaten.
voor de veiligheid
Deze kettingen hoeven niet strak te staan maar wel zo lang dat de kraan niet van de ponton kan
schuiven
Jacco (30-1-2009 om 20:35)
Ik wil de machinist veel sterkte wensen. Die schrik zal er wel even goed in zitten. Gelukkig goed afgelopen. Materiaal is vervangbaar!!
Lennart (30-1-2009 om 20:15)
Die kraanmachinist heeft echt wel engeltjes op
zijn schouder gehad.want zo te zien is die gekanteld
met de cabine kant naar de bodem van die watergang,als die nu niet diep genoeg is dan kun je
via het deurtje er dus niet uit. wie zet er nu zo`n zware kraan op dat pontonnetje??want dat zwabbert.
Mark (30-1-2009 om 19:53)
Iedereen weet dat dit kan gebeuren ! maar door de uitgeknepen prijs worden de regels vaak vergeten ! voor mensen buiten dit vak machienes horen vast te staan met ce gekeurde keting ! staat voor op dat de machinist gelukkig niets heeft
Buuf Jos (30-1-2009 om 19:18)
Ik ben blij dat je zoveel oerkracht heb kunnen oproepen. Veel sterkte. Nu is 't maar een klein berichtje maar . . . .
Groetjos
Niels (30-1-2009 om 18:31)
Sonde voor de eigenaar van deze kraan.. en hier kan je niemand de schuld van geven.. zulke ongelukken gebeuren nou eenmaal.. het is altijd risicovol om zoiets te doen! gelukkig maakt de machinist het verder goed..
sterkte!