Reageer op dit bericht
Reacties
Nieuwe reactie plaatsen:
Alle ingestuurde reacties worden voor publicatie door de redactie beoordeeld. De redactie behoudt zich het recht voor om de reactie zonder opgaaf van redenen te weigeren of in te korten. Bij het insturen van een reactie geeft u ons toestemming de ingevoerde persoonsgegevens te verwerken. Lees hier alle regels over het plaatsen van reacties. U mag 750 tekens gebruiken voor uw reactie.
Zelf reageren? Lees hier de spelregels.
Ko (19-6-2009 om 16:06)
Dat word een duure grap voor de aannemer die daar bezig is. of het verhuur bedrijf!!!!!!!!!
Ron (18-6-2009 om 17:44)
Ik heb alleen maar bewondering voor de KPN dat ze het , gezien de situatie , redelijk snel onder controle hadden. Zelf ben ik ook monteur en weet wat het betekent als mensen op je wachten terwijl je een ( nood ) reparatie aan het uitvoeren bent.
Peter (18-6-2009 om 15:27)
Ongeloofelijk dat sommige mensen zo negatief kunnen zijn (John). Ten eerste is het een storing die compleet buiten de schuld van de overheid/hulpdiensten ligt. Ten tweede als je nu geen aangifte kan doen.. ga je vanavond toch??? Niet altijd zo zeuren hoor. Ze doen hun best!
John (18-6-2009 om 14:44)
Inderdaad, het kan dus wel meer blauw op straat maar wie is de dupe? Zal de burger wel weer zijn die aangifte deed en nu niet geholpen wordt.
Hyper (18-6-2009 om 13:49)
Het heeft mogelijk te maken met een algemene telefonie/ADSL storing in Middelburg/Goes, veroorzaakt door een probleem in de telefooncentrale.
Tommie (18-6-2009 om 13:28)
Behoorlijke chaos in de stad... we zijn eigenlijk niet voorbereidt op zulke storingen terwijl ze toch met enige regelmaat terugkomen. Pinnen kan/kon in elk geval wel bij de Rabobank. Maar zoals hieronder al staat: wel een voordeel dat er nu meer blauw op straat is (en dat zijn geen Smurfen ;-))
Eerste |
Vorige |
|
1 |
2 |
|
Volgende |
Laatste |