Reageer op dit bericht
Reacties
Nieuwe reactie plaatsen:
Alle ingestuurde reacties worden voor publicatie door de redactie beoordeeld. De redactie behoudt zich het recht voor om de reactie zonder opgaaf van redenen te weigeren of in te korten. Bij het insturen van een reactie geeft u ons toestemming de ingevoerde persoonsgegevens te verwerken. Lees hier alle regels over het plaatsen van reacties. U mag 750 tekens gebruiken voor uw reactie.
Zelf reageren? Lees hier de spelregels.
Johan (22-9-2021 om 13:01)
Vroeger, toen je nog de hele dag 130 km/uur mocht rijden, waren er veel minder ongelukken. Snel rijden houdt de mensen ontspannen en dwingt hen om op te letten. Wanneer je 100% geconcentreerd en tevreden bent, dan functioneer je op je best!
Adr (22-9-2021 om 12:39)
Misschien hadden ze wat eerder aan moeten geven dat er iets verder op werkzaamheden waren ??
Waardoor de file ontstond
Zelf reed ik er net voor en het was wachten tot dit gebeurde
Loes (22-9-2021 om 11:22)
Er wordt zo weinig ruimte gegeven aan elkaar...ik zie zoveel hoe men op de bumpers rijdt en als ze in de gaten krijgen dat iemand in wil voegen geven ze deze de ruimte niet..maar degene zal toch tussenvoegen..door zo te misgunnen vanwege haast wat geen zin heeft want het levert geen tijdwinst op heeft het geen nut. Dit veroorzaakt veel ongelukken. Doordat men weinig ruimte over laat omdat ze bang zijn niet vlot op bestemming te komen of het ik gedrag. Maat zulke zullen het niet begrijpen want dat zijn de ergste die filevorming veroorzaken namelijk die kleven en geen ruimte over wil houden voor medeweggebruiker.
Cor Doeland (22-9-2021 om 10:30)
Tijd voor snelheids controles ?De A58.....daar wordt steeds vaker veel harder gereden dan de 100km die is toegestaan!!!!
Remco (22-9-2021 om 09:15)
6 man met handen in de zakken , al het verkeer omleiden en wachten op een veegwagen.
2 stukjes plastic op de weg , man man had ff een bezem gepakt was het in 10 minuten opgelost.
Ad (21-9-2021 om 22:14)
Stond zelf ook in de file...
Eerste |
Vorige |
|
1 |
|
Volgende |
Laatste |